Szállodánk területén csak szálló-,illetve fizető vendégek tartózkodhatnak.
A zavartalan pihenés biztosítása érdekében kérjük a házirendben foglaltak maradéktalan betartását! A szabályok megszegése, károkozás fizetési kötelezettséget vonhat maga után!
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
BEJELENTKEZÉS
Szállodai szobáját érkezés napján 15:00 órától tudja elfoglalni. Ha korábban szeretne érkezni, azt külön díj ellenében a foglaltság függvényében tudjuk biztosítani. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállodával e-mailben vagy telefonon.
BÜFÉREGGELI
Minden nap 07:00-10:00 óráig szolgáljuk fel a földszinten, szállodánk éttermében.
Kérem, érkezéskor adja le szobaszámát az étterem bejáratánál lévő kollégáink részére.
JÓ ÉTVÁGYAT KÍVÁNUNK!
DOHÁNYZÁS
A dohányzás szállodánk egész területén, és a vendégszobákban is tilos. Dohányzás esetén 300 EUR büntetés fizetendő a recepción.
HÁZIÁLLATOK
Hotelünk állatbarát szálloda. Előzetes egyeztetés után pótdíj ellenében szívesen fogadunk kis illetve nagy testű háziállatokat egyaránt. Az ÁNTSZ ide vonatkozó jogszabálya értelmében tilos az állatokat a reggeliztető területére bevinni. Fontos tudni, hogy a sétáltatás során a póráz és a szájkosár használata kötelező (kivéve a kijelölt kutyafuttató helyeken).
HITELKÁRTYÁK
Szállodánkban Euro Card, MasterCard, Visa és American Express kártyákkal fizethet.
KIJELENTKEZÉS
Szállodai szobáját elutazás napján 11:00 óráig tudjuk biztosítani. Ha később szeretne elutazni, azt külön díj ellenében a foglaltság függvényében megteheti. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Recepciónkkal, tárcsázza a „100”-t.
KÖRNYEZETVÉDELEM
Kérjük, hogy a szobai világítás bekapcsolásához, illetve a fűtés-hűtés üzemeltetéséhez helyezze kulcskártyáját a bejárati ajtó melletti nyílásba, és távozáskor azt vegye ki onnan.
A törölközőtartón hagyott törölköző azt jelenti, hogy Ön nem tart igényt a cserére.
Amennyiben cserét kér, kérjük a használt törölközőket hagyják a padlón.
Ágyneműinket 3 naponta cseréljük, igényét a cserére kérjük jelezze a recepció felé.
LOBBY BÁR
Nyitva tartás: 07:00-23:00. A hagyományos italok mellett koktélokkal, kávékülönlegességekkel
és snackek széles kínálatával várjuk kedves vendégeinket.
NAPI TAKARÍTÁS
Szobáinkat minden nap 09:00-15:30 között takarítjuk.
Takarítási igényét kérjük, a szobaajtó kilincsén található akasztó segítségével jelezze kollégáink felé.
A szoba nem rendeltetésszerű használata esetén az okozott károkért a szálloda többletköltséget számol fel. Takarítással kapcsolatos ügyekben hívja a recepciót.
PANASZKEZELÉS
Bármilyen panasz esetén kérjük azonnal vegyék fel a kapcsolatot a recepcióval személyesen vagy a Vezetőséggel közvetlenül e-mailben az alábbi elérhetőségek bármelyikén: fom@marmara.hu, sales@marmara.hu. Elutazást követően nem áll módunkban pénzt visszaadni esetleges kompenzációs igény esetén.
SZÉF HASZNÁLATA
Minden szobánk széffel felszerelt.
Pontos információkat a használatról a széf elején található matricán talál.
Kérdése esetén kérjen tanácsot Recepciós Kollégáinktól, tárcsázza a „100”-t.
A szobákban és a szobai széfben hagyott értéktárgyakért a szálloda nem vállal felelősséget. Szállodánk csak a Recepción található központi széfben hagyott értéktárgyakért vállal felelősséget.
SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓHELY
Szállodánkban minden típusú SZÉP kártyával van lehetőség fizetni az igénybe vett szolgáltatásokért.
(OTP, K&H, MBH)
VÉSZHELYZET
A szobájában található szabályzatot kérjük, tüzetesen olvassa át, és vészhelyzet esetén kérjük, a szálloda utasításait betartani szíveskedjen.
VÉSZKIJÁRATOK
Kérjük, kövesse az erre vonatkozó zöld „EXIT” feliratokat. Szállodai szobája ajtaján megtalálja a menekülési útvonaltervet. A szálloda biztonságtechnikai felszereltségéről és a riasztásról bővebb információt a „TEENDŐK VÉSZHELYZET ESETÉN” című fejezetben talál.
Amadeus: BUDMDH
Sabre: 29921
Galileo/Apollo: 10936
Worldspan: BUDMD