Házirend

HÁZIREND A-Z-IG

Szállodánk területén csak szálló-,illetve fizető vendégek tartózkodhatnak.

A zavartalan pihenés biztosítása érdekében kérjük a házirendben foglaltak maradéktalan betartását! A szabályok megszegése, károkozás fizetési kötelezettséget vonhat maga után!

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

BEJELENTKEZÉS

Szállodai szobáját érkezés napján 15:00 órától tudja elfoglalni. Ha korábban szeretne érkezni, azt külön díj ellenében a foglaltság függvényében tudjuk biztosítani. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállodával e-mailben vagy telefonon.

BÜFÉREGGELI

Minden nap 07:00-10:00 óráig szolgáljuk fel a földszinten, szállodánk éttermében.

Kérem, érkezéskor adja le szobaszámát az étterem bejáratánál lévő kollégáink részére.

JÓ ÉTVÁGYAT KÍVÁNUNK!

DOHÁNYZÁS

A dohányzás szállodánk egész területén, és a vendégszobákban is tilos. Dohányzás esetén 300 EUR büntetés fizetendő a recepción.

HÁZIÁLLATOK

Hotelünk állatbarát szálloda. Előzetes egyeztetés után pótdíj ellenében szívesen fogadunk kis illetve nagy testű háziállatokat egyaránt. Az ÁNTSZ ide vonatkozó jogszabálya értelmében tilos az állatokat a reggeliztető területére bevinni. Fontos tudni, hogy a sétáltatás során a póráz és a szájkosár használata kötelező (kivéve a kijelölt kutyafuttató helyeken).

HITELKÁRTYÁK

Szállodánkban Euro Card, MasterCard, Visa és American Express kártyákkal fizethet.

KIJELENTKEZÉS

Szállodai szobáját elutazás napján 11:00 óráig tudjuk biztosítani. Ha később szeretne elutazni, azt külön díj ellenében a foglaltság függvényében megteheti. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Recepciónkkal, tárcsázza a „100”-t.

KÖRNYEZETVÉDELEM

Kérjük, hogy a szobai világítás bekapcsolásához, illetve a fűtés-hűtés üzemeltetéséhez helyezze kulcskártyáját a bejárati ajtó melletti nyílásba, és távozáskor azt vegye ki onnan.

A törölközőtartón hagyott törölköző azt jelenti, hogy Ön nem tart igényt a cserére.

Amennyiben cserét kér, kérjük a használt törölközőket hagyják a padlón.

Ágyneműinket 3 naponta cseréljük, igényét a cserére kérjük jelezze a recepció felé.

LOBBY BÁR

Nyitva tartás: 07:00-23:00. A hagyományos italok mellett koktélokkal, kávékülönlegességekkel

és snackek széles kínálatával várjuk kedves vendégeinket.

NAPI TAKARÍTÁS

Szobáinkat minden nap 09:00-15:30 között takarítjuk.

Takarítási igényét kérjük, a szobaajtó kilincsén található akasztó segítségével jelezze kollégáink felé.

A szoba nem rendeltetésszerű használata esetén az okozott károkért a szálloda többletköltséget számol fel. Takarítással kapcsolatos ügyekben hívja a recepciót.

PANASZKEZELÉS

Bármilyen panasz esetén kérjük azonnal vegyék fel a kapcsolatot a recepcióval személyesen vagy a Vezetőséggel közvetlenül e-mailben az alábbi elérhetőségek bármelyikén: fom@marmara.hu, sales@marmara.hu. Elutazást követően nem áll módunkban pénzt visszaadni esetleges kompenzációs igény esetén.

SZÉF HASZNÁLATA

Minden szobánk széffel felszerelt.

Pontos információkat a használatról a széf elején található matricán talál.

Kérdése esetén kérjen tanácsot Recepciós Kollégáinktól, tárcsázza a „100”-t.

A szobákban és a szobai széfben hagyott értéktárgyakért a szálloda nem vállal felelősséget. Szállodánk csak a Recepción található központi széfben hagyott értéktárgyakért vállal felelősséget.

SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓHELY

Szállodánkban minden típusú SZÉP kártyával van lehetőség fizetni az igénybe vett szolgáltatásokért.

(OTP, K&H, MBH)

VÉSZHELYZET

A szobájában található szabályzatot kérjük, tüzetesen olvassa át, és vészhelyzet esetén kérjük, a szálloda utasításait betartani szíveskedjen.

VÉSZKIJÁRATOK

Kérjük, kövesse az erre vonatkozó zöld „EXIT” feliratokat. Szállodai szobája ajtaján megtalálja a menekülési útvonaltervet. A szálloda biztonságtechnikai felszereltségéről és a riasztásról bővebb információt a „TEENDŐK VÉSZHELYZET ESETÉN” című fejezetben talál.

Marmara Hotel Budapest
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.